سه‌شنبه 

12 آوریل 

2724
xebatmedia

سازمانی خه‌باتی کوردستانی ئێران

برگزاری تجمع و کنفرانس سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران

برگزاری تجمع و کنفرانس سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران
خەبات مێدیا


روز شنبه نهم تیر (٢٩ ژوئن)، هزاران تن از هواداران شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق،سازمان خه‌بات کوردستان ایران  یک تجمع اعتراضی علیه رژیم ددمنش و دیکتاتور آخوندی در برلین برگزار کردند. کاک بابا شیخ حسینی دبیر کل سازمان خه‌بات کوردستان ایران در این تجمع اعتراضی سخنرانی کردند و اذعان داشتند که انقلاب ژینا در کوردستان ایران با پیشروی دختران،زنان  جوانان و تمامی اقشار مختلف جامعەی کوردستان ایران از مسلمان مسیحی و تمامی ادیان و افکار ، پیشتاز و در مبارزە علیە  این رژیم دیکتاتور و منفور بودند.مبارزە علیە دکتاتوری ،علیە ستمگران، مسئولیت هر فرد در جامعە است . ما بسی خوشحالیم کە در کوردستان ایران اکثریت مردم کورد چە در دوران رژیم سلطنتی و چە دردوران این رژیم منفور  پیشگام مبارزە برای آزادی تمام مردم ایران بودەاند و کوردستان سنگر ئازادگان و سنگر مبارزین و پیشمرگان 
قهرمان است .
همزمان با این تجمع، کنفرانسی نیز با عنوان "اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۴؛ به‌ سوی یک جمهوری دموکراتیک" در پاریس برگزار شد کە شماری از مقامات پیشین دولت‌های غربی در آن حضور داشتند.

مریم رجوی در این کنفرانس بە برگزاری چهاردهمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری ایران واکنش نشان داد و میزان مشارکت پایین مردم در آن را "پیروزی مردم ایران در تحریم سراسری انتخابات خامنه‌ای" نامید.

شماری از مهمانان خارجی نیز در این کنفرانس سخنرانی کردند کە بە صورت همزمان برای حاضران در مراسم برلین پخش می‌شد. از جملە سخنرانان این مراسم می‌توان بە مایک پنس، مایک پمپئو، آلخو ویدال کوادراس، فرانتس یوزف یونگ، لیز تراس و برنارد کوشنر اشارە کرد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت سابق ایالات متحده نیز یکی از سخنرانان این مراسم بود. او در بخشی از صحبت‌های خود تنها راه حل ایران را "سرنگونی آخوندها" دانست.

1 روز و 23 ساعت و 53 دقیقه پیش از این

برگزاری تجمع و کنفرانس سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران

برگزاری تجمع و کنفرانس سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران


صفحات ویژه وب سایت

ده‌رباره‌ی خه‌باتمێدیا


خه‌باتمێدیا، ناوه‌ندێکی ڕاگه‌یاندنی و ڕۆشنبیری کوردییه که نزیکه‌ی ١٥ ساڵه‌ به‌رده‌وامه‌ له خه‌بات و تێکۆشان.

 

په‌یوه‌ندی گرتن